Ostatnia aktualizacja: 1 stycznia 2025 |
1. Wstęp |
1.1 | Niniejsza Polityka Prywatności ma na celu informowanie użytkowników o tym, jakie dane osobowe są zbierane, w jaki sposób są wykorzystywane oraz jak są chronione podczas korzystania z serwisu "Sebastian Warchoł Korepetycje".
|
1.2. | Administratorem danych osobowych jest Sebastian Warchoł, właściciel strony internetowej "Sebastian Warchoł Korepetycje" (NIP: 7962999401).
|
2. Zakres zbieranych danych |
2.1. | Strona internetowa zbiera dane osobowe tylko w przypadku dobrowolnego ich podania przez użytkownika, np. w formularzu kontaktowym. Podawanie danych osobowych jest całkowicie dobrowolne.
|
2.2. | Zbierane dane obejmują: imię, adres e-mail oraz treść wiadomości.
|
3. Cel przetwarzania danych |
3.1. | Dane osobowe zbierane przez stronę będą wykorzystywane wyłącznie w celu umożliwienia kontaktu z administratorem w odpowiedzi na zapytania użytkownika.
|
3.2. | Dane nie będą wykorzystywane w celach marketingowych ani przekazywane osobom trzecim.
|
4. Ochrona danych osobowych |
4.1. | Administrator strony stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych użytkowników.
|
4.2. | Dane osobowe są przechowywane w sposób zapewniający ich ochronę przed nieuprawnionym dostępem, utratą lub zniszczeniem.
|
5. Przekazywanie danych osobowych |
5.1. | Administrator strony nie przekazuje danych osobowych użytkowników osobom trzecim, chyba że jest to wymagane przepisami prawa.
|
6. Prawo dostępu do danych |
6.1. | Użytkownicy mają prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia w każdej chwili, kontaktując się z administratorem strony.
|
7. Zmiany w Polityce Prywatności |
7.1. | Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności. Zmiany będą publikowane na tej stronie i będą miały zastosowanie od momentu ich opublikowania.
|
8. Kontakt |
8.1. | W przypadku pytań dotyczących Polityki Prywatności, prosimy o kontakt pod adresem e-mail: snwarchol@gmail.com.
|